Email-розсилки: чек-лист для перевірки перед відправкою

Створення і відправка листів для email-розсилки закінчується перевіркою повідомлень. Важливо, щоб повідомлення не викликало неприємних емоцій у одержувача. І якщо над текстом маркетолог вже попрацював, залишається перевірити послання на помилки, які викликають негативну реакцію у одержувача. Для цього рекомендовано використовувати зрозумілий чек-лист, який нам написали спеціалісти по емейл розсилкам з сервісу http://email-rassylka.com/.

Email розсилки

Впізнаваність відправника

Треба представитися одержувачу, але зробити це необхідно не тільки в «тілі» листи, але і в його назві. Якщо відправник знайомий, це автоматично підвищує рівень довіри, а заодно і ймовірність, що послання все ж буде прочитано і зрозуміле. Не варто абстрактно описувати найменування – важливо ще до відкриття повідомлення мати можливість представитися адресату.

Увага на тему листа

Якщо довіра викликає компанія, яка раніше з’явилася, то тема повідомлення повинна тільки зміцнити це відчуття. Назва повинна чіпляти і інтригувати читача. В іншому випадку мінімальна ймовірність, що велика кількість листів буде прочитано.

Важливо збирати і пробувати різні теми. На підставі отриманих даних можна скласти свій рейтинг, вивчити інтереси користувачів.

Прехедер – як він виглядає?

У папці листа одержувач бачить не тільки одержувача і тему, але і кілька слів з прехедера – анонса. Важливо, щоб ці самі слова точно били в ціль. Поштовий агент відбирає в прехедер кілька слів з початку листа. Якщо це недоречно, анонс можна приховати, використовуючи можливості налаштувань або писати початок статті світлим шрифтом.

Автопідстановка змінних даних

Якщо не перевірити автопідстановку, може вийти неприємна ситуація. Важливо, щоб вона була включена.

Чи можна побіжним поглядом зрозуміти суть листа?

Часто люди не витрачають багато часу на вивчення відправлень. Щоб не пропустити шанс і не втратити клієнта, важливо зробити помітними заголовок, анонс, картинки, виділити головні частини повідомлення. Пару секунд повинно вистачити одержувачу, щоб після відкриття зрозуміти про суть і цілі написаного. В іншому випадку послання відправитися в кошик.

Картинка

Часто вони необхідні, щоб привернути увагу і викликати інтерес у одержувача. Важливо прописати до кожної зображенні alt. Це дозволить відобразити хоча б текст, якщо у одержувача стоїть блокування відображень картинок. Якщо зображення не видно, а текст складається виключно з них, потенційний покупець не зрозуміє, про що повідомлення. Якщо тегів немає, повідомлення перетворитися в набір невеликих іконок.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code